Proč se nelze připojit na čerpadlo pomocí aplikace Simply Neo

Důvodů, proč se nelze připojit na vaše tepelné čerpadlo pomocí aplikace Simply Neo může být hned několik.

1. Nemáte založen Neota Route

Před samotným přihlášením musíte mít založený účet Neota Route. Stačí o něj požádat nejlépe vyplněním formuláře.

2. Chybné heslo na Neota Route

Zadáváte chybně heslo Neota Route. Zkontrolujte si, zda nemáte aktivní Caps lock. Pokud si heslo nepamatujete, napište nám nebo zavolejte +420 730 894 300.

3. Po přihlášení vidíte upozornění

Vaše zařízení v této konfiguraci nepodporuje tuto aplikaci. Kontaktujte svého dodavatele. – Máte aktivní program vysoušení podlah nebo se jedná o tepelné čerpadlo zapojené do kaskády. V obou případech není možné údaje z tepelného čerpadla v aplikaci Simply Neo načíst a ani čerpadlo ovládat. Pro vás bude jediným řešením využít mobilní aplikaci iFoxtrot. Nebo počkat, až se podlahy vysuší.

4. Nemáte podporovaný software

V tepelném čerpadle musí být nahrán software 3.4.0 a novější. O aktualizaci požádejte servisního technika.

5. Nemáte podporovanou základní desku

V tepelném čerpadle, respektive jeho vnitřní jednotce, musí být instalována základní deska typu CP1970 (součást tepelných čerpadel od podzimu 2016) nebo CP2976. Pokud máte starší, nainstalujte si mobilní aplikaci iFoxtrot.